Thursday, March 1, 2012

alhamdulillah

    setelah seminggu final Exam, kini aku menarik nafas lega. namun, itu tak bererti kebebasan untuk aku. sebabnya, result tak keluar lagi. huhuhu..sebenarnya, kegagalan itu tak bererti kita seorang yang kalah. tetapi, kita telah mempelajari sesuatu.
    harap sangat sem ni, aku akan ada peningkatan. sebelum ni, aku tak pernah bagi apa-apa dekat mak dan ayah. kejamnya aku.... sebelum exam, macam-macam perkara berlaku kat aku. tapi, semua tu tak baik di kenang. biarkan sejarah itu menjadi pengajaran dan tauladan buat aku dan teman-teman.
    apa la sangat yang ada pada aku, hanya insan yang di simbah dosa-dosa silam. namun, aku tetap mahu mengungkapkan rasa syukur, kerana hidayah ALLAH. hidayah yang ku temui dengan izin ALLAH.
   

No comments:

Post a Comment