Friday, January 6, 2012

merapu je

    assalamualaikum...
jam sudah menunjukkan 1.22 pagi. hmmm.. download citer yang dah lama nak tengok. citer kekasih Awal dan AKHIR. best la jugak.
   hmm.. tahun nie saya dah menjangkau usia 20 tahun. usia yang boleh di kira matang. harapan 2012 adalah , saya mahu jadi yang terbaik. insyallah, Allah sentiasa ada. yakin bahawa Allah sentiasa membantu. cuma saya perlu usaha.
     'di mana ada kemahuan di situ ada jalan' bak kata perpatah melayu. hidup ini adalah apa yang kita rancang. namun tuhan yang menentukannya. perjalanan yang sukar ini tak pernah saya impikan ,namun tetap rasa bersyukur kerana masih di beri kesempatan untuk mencari mutiara ilmu.
    bila mendung membasihi seluruh isi alam, hati saya juga bergitu. bila suria memancarkan cahaya, hati saya juga bergitu . kadangkala saya di uji dengan kegagalan. namun itu bukan pematah semangat untuk saya mencuba. alhamdulillah, suria tetap hadir memancarkan cahaya. saya di anugerahkan sahabat2 yang sentiasa membantu.
    'masa itu ibarat pedang' bak kata pepatah arab. heheheh.. berperibahasa pulak saya nie. saya berharap sangat akan ada hari esok yang membawa seribu rahmat.
    ok lah daripada saya merapu, lebih baik saya tidur. lagi senang cerita...
              Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment