Thursday, January 5, 2012

HIDAYAH 2

   sedih mengenangkan dosa2 lama. jika di hitung , banyak sekali dosa saya. insyallah, saya akan bersandar kepada yang satu. sesungguhnya dialah kukuatan untuk saya terus bertahan. maha suci Allah.. sungguh tak terduga saya akan menjejakkan kaki di bumi KUIN. sebuah kolej yang banyak menyedarkan saya tetang apa itu kehidupan.
   Alhamdulillah, Allah masih mendengar dan menerima taubat saya. dan semoga saya dan keluarga mendapat rahmat daripadanya. Amin..
    selepas menemui hidayah Allah, saya teringin nak mendalami agama Islam. dan Alhamdulillah Allah mempertemukan saya dengan cahaya. namun banyak kelemahan saya. saya sia2 kan peluang yang Allah berikan. bertapa kejam nya saya.
 insyallah, selagi nyawa ini masih di pinjamkan kepada saya dan masih mempunyai kudrat saya akan cuba mengharungi curam kehidupan.... AMIN..

No comments:

Post a Comment